2010. szeptember 11., szombat

Na, ennyit erről! (1971)

Szerző: Woody Allen (1935- )
Műfaj: esszék (?)
Honnan és miért: tesónak vettem szülinapjára, végül mégis nálam kötött ki. :)
Tetszett-e: jópofa és pihhhhent.


"Jómagam, balszerencsémre, éppen forró hordófürdőt vettem, amikor elért a hír: a rendőrség hamarosan megjelenik nálam, hogy felakasszanak. A fürdőből érthető fürgeséggel kipattanva egy vizes szappanra léptem, s végigszánkáztam az udvaron, ám az esésem súlyát szerencsére felfogták a porban gyöngyökként szétguruló fogaim. Jóllehet, ott álltam meztelenül és szappanosan, a túlélés sürgető ösztönének engedelmeskedve, mégis jó csődöröm, El Diablo nyergébe pattantam, s torkomat vérfagyasztó rikkantás hagyta el! A ló felágaskodott, magam pedig néhány apró csont törése árán hátrafelé, a földre zuhantam."
[Viva Vargas!, 102. old. 2008-as kiadás]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése