2011. június 30., csütörtök

Charlie St Cloud halála és élete (2004)

Szerző: Ben Sherwood (1964- )
Kategória: a Reader's Digest-sorozatban jelent meg, az minek számít?
Honnan és miért: szintén a keresztanyámnál bukkantam rá; akkor még nem láttam, csak hallottam a filmről, amikor pedig megpillantottam a címet a polcom, jött az 'aha-élmény', nem is tudtam, hogy ebből könyv is van!
Tetszett-e: rövid, izgalmas, de azért nem megfejthetetlen. Összességében jó volt.


"Sehol nem látta a tükörképét, a vízből csak az ég és a felhők néztek vissza rá. Hirtelen a tompaság fura érzése kerítette hatalmába. Végül talpra állt. Rá kellett döbbennie, hogy ő egyáltalán nincs ott.
Igyekezett felidézni az elmúlt nap zűrzavaros eseményeit. Bobo fittyet hányt a vezényszavaira. Dubby Bartlett tudomást sem vett róla a parton. Sőt senki más sem, mert nem látták őt. Senki, kivéve Charlie St Cloudot és a halott testvérét, Samet.
Mi a fene folyik itt?"
[Tess; 530. old. 2006-os kiadás]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése