2010. augusztus 2., hétfő

A villámtolvaj (2005)

Szerző: Rick Riordan (1964- )
Műfaj: ifjúsági irodalom
Honnan és miért: káté; reménykedtem, hogy a Harry Potter után (és mellé) találok egy másik univerzumot, ami magába szippant.
Tetszett-e: nem váltotta be a fenti reményeimet, de azért a folytatásoknak is adok majd egy esélyt.


"Harminc perccel később beléptem az Empire State Building előcsarnokába.
Csapzottan, rongyosan, összekarmolt arccal úgy nézhettem ki, mint egy csavargó utcagyerek. Legalább huszonnégy órája nem aludtam.
A recepciós pultnál ülő biztonsági őrhöz lépve azt mondtam:
- A 600. emeletre megyek.
Varázslós címlapú, vastag könyvet olvasott. Engem nem nagyon érdekel a fantasztikus irodalom, de a könyv biztosan jó lehetett, mert eltelt egy kis idő, míg az őr felnézett."
[Percy; 317. old. 2008-as kiadás]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése