2010. augusztus 16., hétfő

A Boszorkány (1995)

Szerző: Gregory Maguire (1954- )
Műfaj: fantasy
Honnan és miért: a Glee-től eljutottam a Defying Gravity-ig, onnan pedig a könyvig: must read!
Tetszett-e: amennyire vártam, akkora csalódás volt: nem mondom, az alapötlet szuper, a társadalomrajz is jó, de nekem túl tömény volt: mint valami gonosz kis métely, beleragadt a fejembe és még aludni sem hagyott néha. Fellélegeztem, amikor a végére értem.


"Sokkal vonzóbb - végre megértette - az öregek pogánysága. Lurlin a tündérfogatában, épp a látóterünkön kívül, a felhők közt lebegve, készen, hogy az ezredfordulón alászálljon, és emlékeztessen minket, kik vagyunk. A Névtelen Istentől anonimitása miatt nem várható meglepetésszerű látogatás.
Egyáltalán felismernénk a Névtelen Istent, ha kopogna az ajtónkon?"
[Elfi; 406. old. 2009-es kiadás]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése